vineri, 20 februarie 2009

Branduri-a-brand-urica

Imi plac brandurile care nu se duc in extremele "opulentei"....adica nu inteleg brandurile care vand t-shirt-uri basic cu 100 de euro.....da, ok, sa aibe posete sau pulovere de casmir de sute si mii de euro, dar cand vad un banal tricou Calvin Klein sau Armani costand 500 de lei....nu pot sa inteleg. Totusi, daca am nevoie de un tricou, mi-l pot lua si de la un magazin obisnuit, conditia e sa fie croit ok si de bumbac 100%. Plus ca nu-mi trebui sa reziste la 50 de spalari.
Imi plac hainele de la Tesco, da, culmea, eu marea fan-a brandurilor gen Esprit, H&M, Berska, clienta fidela la Peek and Cloppenburg....cu toate astea, Tesco are haine clasice, facute asa cum trebuie facute si la preturi de mare bun simt. Adica camasile sunt camasi, au croiala frumoasa, te imbraca bine, tricourile nu se lalaiaza la prima spalare. Nu mai zic de partea de underwear si dresuri, unde le dau nota 10 din start.
Nu suport Zara in Romania care se joaca cu bugetele noastre de shopping, nu le inteleg preturile si nici anul acesta reducerile lor nu se pot numi reduceri.
Am apreciat insa reducerile de la Esprit si campania lor de reduceri inceputa mai repede decat ceilalti, chiar isi urmeaza politica pe care o au si in afara.

Niciun comentariu: