duminică, 5 iulie 2009

Nevoia de shopping (??)

Daca te uiti prin manualele de bilogie si medicina nu o sa gasesti niciodata ca omul ar avea nevoie de shopping. Insa daca te uiti la toata literatura colorata care se vinde in chioscurile de presa scrisa...shopping-ul este nevoia numarul 1.
Ieri am facut o tura de shopping, dupa o pauza de cateva luni si am atacat singurul outlet din tarisoara noastra. As fi vrut sa scriu acum ceva recomandari, insa in afara de Verdissima si Mango nu am gasit nimic care sa ma faca sa folosesc cardul din marea nevoie de shopping :). La Famous Brands a ramas numai "faima", iar de la United colours of Benetton mi-am luat ca de obicei haine de la copii, la adulti erau numai marimi de brontozauri.
Nu gasesc in continuare incaltaminte pe masura mea....toate magazinele de profil arborau marimile 39 si 40 de parca in tara asta toate traim pe "picior mare". 35 si 36 erau rare.....pe cale de disparitie sa fim noi femeile cu piciorul mic?
Ipekiol....haine de mamaite sau femei care desi au 30 de ani vor sa para de 60.
Asadar ..ma mai avant peste alte 2-3 luni.

Un comentariu:

Unknown spunea...

ma regasesc in post-urile tale!
imi place:) keep up the good job.