luni, 7 decembrie 2009

jurnal dinainte de a fi mama

....inca nu sunt mama si nici pe cale sa devin, dar astept acest moment si stiu ca va veni cat mai curand. Este atata literatura pe tema sarcinii si a mamei cu bebelusul la inceput, cu capitole facute pe saptamani, luni, etc....nimeni nu scrie foarte mult despre cum e inainte si apoi dupa. Eu simt ca si aceste momente sunt pline de momente si frumoase si grele ca traire in sine. Nimeni nu a scris cum e cand iti apare in suflet dorinta de a fi mama, cand o constientizezi, cand incepi chiar sa iti doresti atat de mult incat tot ce faci se duce spre un singur sens, catre copilul tau. E prima data cand am constientizat ca poate asa a gandit si mama mea, si bunica mea, si matusa mea inainte de a avea primul copil.Nici nu m-am gandit vreodata ca m-as putea gandi la atatea lucruri care imi trec acum prin minte.....azi ma gandeam cum o sa ma descurc cu o burta atat de mare, asa cum nu am avut niciodata :))....

3 comentarii:

Unknown spunea...

daaaaa. cu burta mare... tu atat de micuta. :P

ana maria tatucu spunea...

nu conteaza....numai sa apara si sa fiu rezistenta si sanatoasa :D

ana maria tatucu spunea...

ei na, uite acum si sunt :)