luni, 10 august 2009

Consumator avizat

Se vorbeste in ultima vreme de "consumatorii avizati" care ar fi mai pretentiosi, mai ciudati, mai reclamagii. Eu as vrea sa cred ca ei sunt mana cereasca pentru comercianti si ar trebui tratati ca atare. Ei cunosc magazinul pe care il frecventeaza, cunosc produsele, stiu cum sa circule in magazin, cum sa-si aseze produsele in cos. Se pot numi si clienti educati.
Nu exista insa nicaieri o grija pentru acesti clienti care desi sunt putini pot aduce beneficii puternice unui magazin.
ma uit cand merg in magazinele de cosmetice si cum ma asculta vanzatoarele cum le dau informatii si nu zic nici macar merci.
Am fost de curand la l'Occitane si i-am explicat vanzatoarei diferenta dintre organic si bio si chiar a fost ok fata, mi-a oferit multa atentie, esantioane la tot ce avea, ca de obicei ele isi tin esantioanele pentru ele si pentru cunoscuti. Chiar felicitari fetei respective, mai rar asa vanzatoare.
la Sephora nu primesti nimic, decat stresul unei vanzatoare care iti sufla in spate in timp ce testezi parfumurile, eu cred ca ele nu au inteles inca ca atunci cand cumperi parfum nu e ca atunci cand iei pizza sau inghetata.

Niciun comentariu: