sâmbătă, 22 august 2009

Shopping de vara

In fiecare vara caut costume de baie, desi am acumulat o cantitate importanta, niciodata nu sunt de ajuns, chiar daca trece vara si nu le-am purtat pe toate. Am cumparat un costum mai sport de pe fashiondays.ro , un site care face promotii cu o perioada limitata in care poti sa si cumperi, mi se pare foarte interesant, au putine lucruri si bune.
Nu acelasi lucru il pot spune despre laredoute.ro.... ce mare diferenta intre site-ul romanesc si site-ul frantuzesc al carei clienta fidela am fost un an si jumatate, pana a aparut varianta romaneasca. Nu inteleg de ce si-au facut si atata tam tam, cu lansare, cu una din "bebeluse" ca si imagine bla bla....insa site-ul merge prost, greu, administrarea lui se face dupa cum bate vantul, nu mai comentez despre promotii....de ce nu iau modelul site-ului mama???

Niciun comentariu: