sâmbătă, 29 august 2009

Shopping de vara 3

Desi am spus ca inchei sezonul de shopping, azi am mai lasat o zi la dispozitia magazinelor sa ma surprinda. Azi am de dat trei note bune pentru Polo Garage, Nine West si +IT din Plaza. Note slabe pentru Tommy Hilfiger, sOliver si Guess, din acelasi Mall. la Polo Garage au facut reduceri de 50% si le-au si mercantizat foarte frumos, pe perimetralul magazinului si pe mesele din mijloc, le-au clasat pe culori, choar si pe marimi unde se putea si erau multe oferte care te faceau sa scoti cardul fara sa te mai intrebi daca e bine sau nu. Totusi multe articole aveau doar marimile L si XL si era greu sa gasesti si marimi cat de cat mai aproape de cum suntem majoritatea clientelor :)....desi eu recunosc ca urmaresc doar S si XS sau marimea 1. La Nivne West, reduceri bine semnalizate, insa totusi inca slabe ca si procent, undeva in jur de 30% si la +IT produsele erau aranjate pe grupe de pret, asta a fost o idee foarte buna. Am vazut un taior Dior superb undeva la 1200 de ron, m-a tentat, insa....era negru si am promis sa evit negrul la maxim si era prea special....cerea o tinuta foarte eleganta si probabil l-as fi purtat o singura data, mergea pentru cineva care participa des la cocktailuri, reuniuni mai de high class. Cateva rochii superbe de la Cavalli...insa marimi mari mai erau la reduceri. Dar un magazin din care aveai ce sa inveti.
Magazinele mentionate la note slabe aveau sortimentatie redusa sau in cazul sOliver...calitatea slaba, sub cea pe care am vazut anul acesta la Viena, aveam senzatia ca tot ce era la noi in magazin era contrafacut. La Tommy Hilfiger plictiseala totala, cred ca hainele acelea nu au fost mutate de unde au fost de la inceput si pana acum.
Cam atat, nu mai spun nimic de Sephora ca o sa creada cineva ca vreau musai sa le fac publicitate negativa, insa nici noul parfum de la Givenchy nu il aveau, versiunea cea mai noua a lui "Ange ou Demon"...atunci ce sa le mai zic....decat bafta, sa treaca de criza cu bine....daca nu vor fi fortat sa vanda totul la jumatate de pret :)

Niciun comentariu: