duminică, 25 octombrie 2009

Fructe....greu de gasit

Am avut norocul sa imi fac un mic stoc de mere, dar si de pere, aduse de pe la tara din surse curate si bune si de vreo saptamana micul meu dejun este foarte bun. Si pana acum imi puneam la sucul de dimineata mere, insa "culese de la hypermarket" si nu prea se simtea nimic special in gust.
Desi magazinele sunt pline de fructe, care de care mai colorate si prezentabile, rar gasesc sa aibe si gustul original...azi am ajuns si la unul din faimoasele magazine Bio...insa cam "chel" si cam golut. Ca sa nu mai vorbesc de preturi. Bine ca totusi a aparut si asa ceva, sunt doua magazine -unul la Baneasa si unul in Dorobanti, strategic plasate. Nu am fost foarte impresionata, cred ca ma si asteptam la ceva mai deosebit.
Cu toate astea ma tin de reteta mea, nu incep nici o zi fara sucul meu de fructe, chiar daca le culeg din magazine :)

Niciun comentariu: