vineri, 2 octombrie 2009

Shopping on-line


Nu este un articol publicitar :)...spun asta pentru ca nu incasez nici o centima pentru ce voi scrie despre wwww.strawberrynet.ro , sunt o clienta fidela a lor si practic la ora asta mai mult de 60% din cosmeticele mele provin de acolo.
E un site despre care am aflat de pe un forum, am facut un mic test, adica un shopping mic de vreo 30 de dolari ca sa vad cum functioneaza....si de atunci a trecut mai mult de un an si ....mai mult de 2-3 sticlute de parfum terminate :)
Mi-e cel mai teama sa nu inchida din cauza crizei, sa apara vreun nou regim vamal si sa nu mai poata trimite in Europa pentru ca ei au sediul in Hong Kong sau sa nu cumva sa tenteze pe cineva sa ii reprezinte in Romania..... cum a patit La Redoute care de cand are magazin on-line in Romania m-au pierdut definitiv de clienta. Chiar le-am scris si lor, but.....that's life sau c'est la vie pe limba lor.
Ultimele oferte de pe Strawberry sunt foarte tentante, as usual, imi place la "special purchase" ca e mereu ceva tentant, de fapt tot ce e la "gifts and special" iti rapeste atentia si banii de pe card.

Acum sunt rujuri Dior la 11.50 dolari, YVES SAINT LAURENT
Paris Eau De Toilette Spray 30ml/1oz la 39 de dolari, GF Ferre Her Eau De Toilette Spray 30ml/1oz la 19.50 dolari......asa ca can't wait my salary day :)



La capitolul servicii sunt foarte profi, pe mine ma socheaza ce repede raspund la emailuri, chiar uneori ma pufneste rasul imaginandu-mi cum stau niste asiatici mici langa computer si sarind pe tastatura de indata ce apare "new message!".

Niciun comentariu: